11 julio 2012

Mechas Californianas

It´s been ver trendy for a while but I cherished my hair too much to try them. But, a time has come when I need a change. I have an appointment today at 12 sharp to get it done!!! I´m a little bit nervous about it, seen that it can be either sheer perfection or a total mess. Let´s hope it looks good on me! I´ll keep you posted. 
Han sido tendencia desde hace tiempo ya, pero no me he atrevido ya que una de las pocas cosas que me encantan es mi pelo. Pero, ha llegado un tiempo de cambios y he pensado que qué mejor manera de reflejarlo que cambiándome las mechas y el peinado. Así que hoy a las 12 en punto estaré totalmente en manos de la peluquera. Esperemos que me sienten bien, porque visto lo visto, pueden ser perfectas o un desastre total. 


Let's see some examples:
Vamos a ver algunos ejemplos:


I say: YES!

ALSO YES!

YES YES YES!

NO! Too much difference, it doesn´t look natural!

OK!

NO, she looks much better as a brunette...

HELL NO! It looks like she dip dyed her hair!! 


What do you think?
Qué pensais vosotras??







I appreciate every single comment and will answer to your questions as soon as possible. Feel free to send me an e-mail anytime.

No hay comentarios: